torsdag 24. november 2011

Inger Marie

Inger Marie syr aldri etter mønster. Hun ser noen stoffer som hun liker, setter igang med en ide eller to,men  det meste blir til mens hun syr. Resultatet er alltid en flott modell. Å lage mønster har hun ikke tid til. Det morsomste er å sy. Hun leker seg med stoppefoten og går stadig nye veier. Denne modellen er laget av Inger Mari og selges for kr 700,-




Detalj av quiltinga

















Inger Mari sin kreativitet med stoppefoten beundres av mange, og derfor viser vi litt av en løper som hun har frihåndsquiltet og hvor mønsteret ble til underveis;som alltid. Her har hun også dekorert med Oliver Twists tråd. Duken er bare til inspirasjon, ikke for salg.









1 kommentar:

Margrethe Jåstad sa...

Hei igjen!
Eg har for en liten stund siden skaffet meg,Janome Horizon Memory Craft7700,men sliter med å bli skikkelig glad i maskinen.Grunnen er at eg finner ikke riktig innstillingen på trådspenningen,over og undertråd når eg skal frihåndsquilte.Har prøvd mye forskjellig som går an på denne maskinen,men baksiden er ikke bra etter frihåndsquiltingen,framsiden så noenlunde.Begge sider skal være bra,med slik maskin.Bruker platevatt.Har gått på opplæringskurs i Bergen,men vi hadde for dårlig tid med å lære nettopp dette,var eget kurs for slikt.Er sikker på,med den rette innstillingen fra børjan,har alt med trening.Håper Dere kan hjelpe meg!Har ogsåJanome 3160QDC som eg fant den rette innstillingen med en gang,så det er den eg bruker som er for gale!
Helsing Quiltegleder Margrethe Jåstad-margrethe.jaastad@live no
Smykkeposen var nydelige stoffer,bet.nettopp