fredag 17. april 2009

Pynt til festbordet...

Konfirmasjon, bryllup, barndåp, jubileum.
Festdagene er mange utover våren og sommeren.
På en slik dag er det alltid hyggelig å dekke et skikkelig festbord.
I vår butikk er det mye flott i servietter, lys, bånd, dekorstein og annen pynt.
Bildene i dag er hentet fra SIA og ment som en liten inspirasjon for vårens feiringer.










La deg inspirere til å dekke et bord med særpreg.
Ha en fin uke.

tirsdag 7. april 2009

GOD PÅSKE

Nå er huset pynta til påske, og ingen påske uten påskeliljer.Påskeduken er sydd i teknikken "kutt og flytt". En veldig enkel og grei teknikk.Liljene er godt plantet i en gammel arvemugge, dekorativt.

Påske-egg som barna har malt er jo en liten skatt som kommer godt frem på et stettefat med glassklokke.

Ønsker alle ei flott påske.
Butikken har disse åpningstidene i påska:
onsdag; 10.00- 15.00
skjærtorsdag og langfredag; stengt
påskaften; 10.00 - 14.00
Velkommen til en trivelig påskehandel.

søndag 29. mars 2009

Siste kampanjedag...

Responsen på Janome MC 11000 kampanjen har vært stor :), men nå nærmer det seg slutt for denne gang. Mandag 30. mars er vår siste kampanjedag, Så løp og kjøp! se tilbudet her.

Vi nevner ellers fordelene ved kjøp av maskin hos oss. IdèKlubben, gratis opplæring og workshop, alltid behjelpelig ved små eller store spørsmål.

Helga etter påske blir det gratis workshop for våre mc11000 kunder. Vi skal lære shashiko med maskin og brodere med AcuFil quiltesystem...spennende. Det er enda ikke for sent å kjøpe maskin, så kan også du bli med.

Ta kontakt hvis dette høres spennende ut. Vi har gunstige nedbetalingsmuligheter.
77840504 mob 95867898- evy

lørdag 7. mars 2009

Gla` farger...

Det er ikke bare hvitt som er i interiøret for tiden. Vi ser at klare, sterke farger brukes veldig mye. Det gjør godt å få en liten "fargeoppkvikker" blant alt det hvite. Grønt er alltid like aktuellt.

Lime og turkis. Flott dukserie som nettopp er kommet inn.
Gla farger!
Nye varer er på tur og vi pakker ut jevnlig.
Vi har også vinterpriser med opptil 50% rabatt på utvalgte varer.
God helg.

torsdag 5. mars 2009

Vinterhvitt...

Det er blitt mars, den første vårmåneden. For oss i nord er det enda en stund til vi tenker på våren. Snøen ligger som et loddent ullteppe utover marken, sola skinner og det er vinterferie. Barn og voksne boltrer seg på ski og skøyter, vi kan enda vente litt på våren.... Hvitt er er en farge som bringer renhet og harmoni inn i hjemmet, det er den tidlige vårens farge. I vår butikk har vi kombinert hvitt med lavendel, rent, enkelt og delikat.


Ha en fortsatt fin vinterferie